FAQ



1. Czy wystawiacie faktury VAT?


Tak, jesteśmy płatnikami VAT. Na życzenie klienta dołączamy Fakturę do zamówienia.



2. Czy można odebrać towar osobiście?


Oczywiście, istnieje możliwość osobistego odbioru towaru w naszym sklepie stacjonarnym zlokalizowanym w Łodzi, przy ulicy Piłsudskiego 135.
Sklep czynny od Pn-Pt:10.00-17.00, oraz w soboty w godzinach:10.00-14.00
Zamówienie można odebrać również w weekend po wcześniejszym umówieniu telefonicznym. 



3. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?


Towar zamawiać można na kilka sposobów:
a) Poprzez sklep internetowy: Funkcjonalna platforma przeprowadzi Cię przez cały proces zamówienia;
b) Kontaktując się z obsługą sklepu telefonicznie: 535-55-66-99
c) Mailowo na adres: sklep@hydrohobby.pl.



4. Czy muszę się rejestrować aby dokonać zakupów?
 
Nie, zakupów można dokonać również bez rejestracji konta. Warto się jednak zarejestrować, gdyż wszelkie dane do wysyłki będą pojawiać się automatycznie i przyspieszą kolejne zamówienia.



5. Jaka jest minimalna wartość zamówienia?


Nie wprowadzamy żadnych ograniczeń. Przygotujemy dla Ciebie każde zamówienie.



6. Jak długo trwa realizacja wysyłki?


Paczki wysyłamy codziennie, i traktujemy sprawę wysyłki priorytetowo.
Dążymy aby wszystkie zamówienia złożone w dniach od poniedziałku do piątku do godziny 14.00, tego samego dnia zostały odebrane przez kuriera.
Zamówienia złożone po 14.00 zostaną przekazane kurierowi dnia następnego.
Termin realizacji zamówienia, może wydłużyć się maksymalnie do 14 dni roboczych, gdy nie posiadamy towaru na magazynie i istnieje potrzeba zamówienia towaru z hurtowni. W tym wypadku, niezwłocznie informujemy klienta o zaistniałej sytuacji oraz jaki będzie czas oczekiwania na zamówiony towar.

Wszystkie szczegóły dotyczące wysyłki znajdziesz w dziale „Polityka dostawy”



7. Co zrobić w przypadku zapomnienia hasła do logowania?


Skorzystaj z opcji „Odzyskaj hasło” dostępnym w górnym rozwijanym pasku. Na podany adres email zostanie przysłane nowe hasło. Jeżeli nadal masz problem skontaktuj się z nami.


8. Czy wysyłacie towar za granicę?


Tak. W zależności od gabarytów przesyłki wybieramy odpowiedniego przewoźnika.
Koszty wysyłki zagranicznej ustalane są indywidualnie. 



9. Czy zamawiając kilka przedmiotów za wysyłkę płacę raz?


Tak, jednak maksymalna waga jednej paczki to 30 kg. Jeśli waga przedmiotów przekroczy 30 kg zostanie naliczona opłata za kolejną paczkę. Należy również pamiętać, że darmowa wysyłka obowiązuje od kwoty 500 zł brutto (niezależnie od wagi przedmiotów).
Wyjątek stanowią przedmioty z działu "Podłoża" - np. w 30 kg paczce można wysłać maksymalnie dwa worki ziemi 50L 



10. Z jakich usług przewoźników korzystacie?


Nasze produkty są wysyłane zawsze przesyłkami rejestrowanymi, ubezpieczonymi. Korzystamy z usług kurierów DPD, oraz Paczkomatów Impost.. Przesyłki zagraniczne są wysyłane tylko DPD ze względu na najkorzystniejszą ofertę cenową. 



11. Co w przypadku, gdy przesyłka dojedzie uszkodzona lub niekompletna?


Pamiętaj, aby zawsze sprawdzać towar przy dostawcy i w razie uszkodzenia spisać protokół szkody, który jest podstawą reklamacji. Mimo, że przykładamy ogromną wagę do zabezpieczania i prawidłowego pakowania przesyłek może zdarzyć się, że towar dojdzie uszkodzony.
W przypadku, gdy przesyłka jest niekompletna skontaktuj się niezwłocznie z obsługą sklepu.



12. Co w sytuacji kiedy nie będzie mnie w domu podczas przyjazdu kuriera?

Wówczas kurier zostawi awizo z podanym nr. telefonu na który trzeba zadzwonićżeby umówić dzień i godzinę dostarczenia Twojej przesyłki. Należy kontaktować się niezwłocznie, ponieważ paczka po 3 dniach oczekiwania wraca do nas.



13. Chcę złożyć reklamację jak to zrobić?


Wypełnij formularz reklamacyjny i przyślij na adres naszego oddziału uszkodzony towar. W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do reklamacji. Cała procedura reklamacji wraz z formularzem dostępna jest w dziale „Reklamacje”.

HydroHobby nie jest producentem towarów. Swoje roszczenia możesz też złożyć bezpośrednio u producenta, którego adres znajdziesz na karcie gwarancyjnej.



14. Czy jako stały klient mogę liczyć na rabat?


Oczywiście, premiujemy stałych klientów atrakcyjnymi zniżkami. Klienci robiący duże zakupy również mogą liczyć na atrakcyjny rabat.



15. Czy moje dane osobowe są bezpieczne?


Państwa dane osobowe chronione są zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z 29.08.1997r (Dz. U. Nr 133, poz. 883) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną ( DZ. U. Nr 133, poz.1204). Nasza strona internetowa zabezpieczona jest również przez szyfrowanie SSL 256bit.